Flyhjelp-logo-2.png

Samarbeid med Flyhjelp
Flyhjelp gir dine kunder førsteklasses service når uhellet er ute

 

Flyforsinkelser og kanselleringer kan skape store problemer for reisende. Et kjennskap til passasjerenes rettigheter i henhold til EU-forordning 261/2004 vil være et vesentlig bidrag til reiseselskapets strategi for å begrense den misnøye som naturlig oppstår i slike situasjoner. 

 

Hos Flyhjelp er vi spesielt gode på en ting; nemlig å ivareta dine kunders interesser når det oppstår utfordringer i forbindelse med reisen til og fra destinasjonen. Våre jurister er eksperter på lovområdet og kan gi råd om rettigheter, samt innhente den økonomiske kompensasjon som passasjerene kan være berettiget til i henhold til EU-forordning 261/2004.

 

Et samarbeid med Flyhjelp er gratis og det er dermed ingen kostnader i forbindelse med å benytte vår juridiske ekspertise. Flyhjelp krever kun et salær i de tilfeller der kunden velger å starte en sak hos Flyhjelp. Skulle det vise seg at kunden ikke har krav på kompensasjon vil vi heller ikke oppkreve salær, og vår assistanse vil således ha vært gratis. 


Ventetid i lufthavnen

Er kundene dine klar over at de ved forsinkelser ofte kan få større kompensasjon direkte fra flyselskapet enn fra reisebyrået?

 

Fordeler ved å samarbeide med Flyhjelp:


    • Enda bedre kundeservice

      Vi innhenter kompensasjon på vegne av kundene dine. Kundene vil motta mer i kompensasjon, enn hva de ville fått i henhold til Pakkereiseloven.


    • Gratis juridisk rådgivning

      Ring våre kompetente jurister for å motta kvalifisert rådgivning vedrørende forsinkelser, kanselleringer, EU-forordningen og Pakkereiseloven.


    • Unngå utbetaling av kompensasjon i henhold til Pakkereiseloven

       

 

Vil du vite mer, eller vil motta et konkret eksempel på hvordan et samarbeid med Flyhjelp kan se ut, er du velkommen til å ringe oss på tlf. +47 80 06 91 47 eller sende en mail til [email protected]

 

Gustav Thybo Founder & CEO

Gustav Thybo

Founder & CEO

Frederik Thede CTO

Frederik Thede

CTO

Benedikte B. Lund CLO & head of lawsuit

Benedikte B. Lund

CLO & head of lawsuit

Frederik Hedegaard Head of marketing

Frederik Hedegaard

Head of marketing

Philip Co-founder

Philip

Co-founder

Erik-(3)

Erik

Paralegal

Natalia Assistant manager lawsuit

Natalia

Assistant manager lawsuit

Anton Law student

Anton

Law student

Johan Head of customer communication

Johan

Head of customer communication

Patrick Senior Case Worker

Patrick

Senior Case Worker

Noah Senior Case Worker

Noah

Senior Case Worker

Tobias Senior Case Worker

Tobias

Senior Case Worker

William Law student

William

Law student

Ewelina Case worker

Ewelina

Case worker

Nis Case worker

Nis

Case worker

Cecilie Case Worker

Cecilie

Case Worker

Matteo Law student

Matteo

Law student

Mia Expert case worker

Mia

Expert case worker

Sara Law Student

Sara

Law Student

Gustav Case Worker

Gustav

Case Worker

Mads Case Worker

Mads

Case Worker

Viggo Office dog

Viggo

Office dog

Mari Legal case worker

Mari

Legal case worker

Silas Accountant

Silas

Accountant

Jan Case worker

Jan

Case worker

Dennis Head of finance

Dennis

Head of finance

Jacob Case Worker

Jacob

Case Worker

Hjalmar Legal case worker

Hjalmar

Legal case worker

Sine Facility manager

Sine

Facility manager

Ludvig Case Worker

Ludvig

Case Worker

Minnie Case Worker

Minnie

Case Worker

Rose Teamlead, danish department

Rose

Teamlead, danish department

Andrea Legal case worker

Andrea

Legal case worker

Julius Case Worker

Julius

Case Worker

Emil Case Worker

Emil

Case Worker

Pelle Case Worker

Pelle

Case Worker

Magnus Case Worker

Magnus

Case Worker

Anniina Case Worker

Anniina

Case Worker

anastasia Case Worker

anastasia

Case Worker

Christian Legal case worker

Christian

Legal case worker

Julie Legal case worker

Julie

Legal case worker

Joachim Legal case worker

Joachim

Legal case worker

Per Teamlead, swedish department

Per

Teamlead, swedish department

Simon F. Teamlead, norwegian department

Simon F.

Teamlead, norwegian department

350.000 Kunder
500 mio. kr. kompensasjon
4.7 av 5 Trustpilot-score