Flyhjelp-logo-2.png

Samarbeid med Flyhjelp
Flyhjelp gir dine kunder førsteklasses service når uhellet er ute

 

Flyforsinkelser og kanselleringer kan skape store problemer for reisende. Et kjennskap til passasjerenes rettigheter i henhold til EU-forordning 261/2004 vil være et vesentlig bidrag til reiseselskapets strategi for å begrense den misnøye som naturlig oppstår i slike situasjoner. 

 

Hos Flyhjelp er vi spesielt gode på en ting; nemlig å ivareta dine kunders interesser når det oppstår utfordringer i forbindelse med reisen til og fra destinasjonen. Våre jurister er eksperter på lovområdet og kan gi råd om rettigheter, samt innhente den økonomiske kompensasjon som passasjerene kan være berettiget til i henhold til EU-forordning 261/2004.

 

Et samarbeid med Flyhjelp er gratis og det er dermed ingen kostnader i forbindelse med å benytte vår juridiske ekspertise. Flyhjelp krever kun et salær i de tilfeller der kunden velger å starte en sak hos Flyhjelp. Skulle det vise seg at kunden ikke har krav på kompensasjon vil vi heller ikke oppkreve salær, og vår assistanse vil således ha vært gratis. 


Ventetid i lufthavnen

Er kundene dine klar over at de ved forsinkelser ofte kan få større kompensasjon direkte fra flyselskapet enn fra reisebyrået?

 

Fordeler ved å samarbeide med Flyhjelp:


    • Enda bedre kundeservice

      Vi innhenter kompensasjon på vegne av kundene dine. Kundene vil motta mer i kompensasjon, enn hva de ville fått i henhold til Pakkereiseloven.


    • Gratis juridisk rådgivning

      Ring våre kompetente jurister for å motta kvalifisert rådgivning vedrørende forsinkelser, kanselleringer, EU-forordningen og Pakkereiseloven.


    • Unngå utbetaling av kompensasjon i henhold til Pakkereiseloven

       

 

Vil du vite mer, eller vil motta et konkret eksempel på hvordan et samarbeid med Flyhjelp kan se ut, er du velkommen til å ringe oss på tlf. +47 80 06 91 47 eller sende en mail til [email protected]

 

Billede-v3

Gustav Thybo

Grunder & Adm. Direktør

Thede

Frederik Thede

Leder av IT

Benedikte-(1)-

Benedikte B. Lund

Advokat og leder av Lawsuit

Fredeirk-h2

Frederik Hedegaard

Markedssjef

Johan Thybo Medgrunder

Johan Thybo

Medgrunder

pb

Philip

Medgrunder

Erik-(3)

Erik

Paralegal

Natalia

Natalia

Assisterende leder av Lawsuit

Anton

Anton

Stud. jur. i Lawsuit

Johan Leder for kundekommunikasjon

Johan

Leder for kundekommunikasjon

Patrick Senior Case Worker

Patrick

Senior Case Worker

Noah Senior Case Worker

Noah

Senior Case Worker

Tobias Senior Case Worker

Tobias

Senior Case Worker

Emma Senior Case Worker

Emma

Senior Case Worker

William-(2)

William

Stud. jur. i Lawsuit

Katinka Kontorshund

Katinka

Kontorshund

Ewelina Saksbehandler

Ewelina

Saksbehandler

Nis Saksbehandler

Nis

Saksbehandler

Cecilie Saksbehandler

Cecilie

Saksbehandler

Matteo Law student

Matteo

Law student

Mia Saksbehandler

Mia

Saksbehandler

Sara Saksbehandler

Sara

Saksbehandler

Shaher Marketing praktikant

Shaher

Marketing praktikant

Gustav Saksbehandler

Gustav

Saksbehandler

Anne Saksbehandler

Anne

Saksbehandler

Mads Lovlig saksbehandler

Mads

Lovlig saksbehandler

Viggo Kontorhund

Viggo

Kontorhund

Ada Saksbehandler

Ada

Saksbehandler

Mari Assisterende leder av legal operation

Mari

Assisterende leder av legal operation

Kamma Saksbehandler

Kamma

Saksbehandler

Silas Økonomisk assistent

Silas

Økonomisk assistent

Melik

Melik

Markedsføringspraktikant

Jan Saksbehandler

Jan

Saksbehandler

Emma Financial Controller

Emma

Financial Controller

Dennis Financial Controller

Dennis

Financial Controller

Jacob Saksbehandler

Jacob

Saksbehandler

Hjalmar Lovlig saksbehandler

Hjalmar

Lovlig saksbehandler

Sine Facility manager

Sine

Facility manager

Ludvig Saksbehandler

Ludvig

Saksbehandler

Minnie Saksbehandler

Minnie

Saksbehandler

Rose Saksbehandler

Rose

Saksbehandler

230.000 Kunder
300 mio. kr. kompensasjon
4.7 av 5 Trustpilot-score