Hvis du allerede har opprettet en sak hos Flyhjelp og vil holde deg oppdatert, kan du nedenfor få tilsendt en link hvor du kan følge saken din. Du kan også bruke linken til å laste opp nye dokumenter i saken eller for å korrigere opplysningene dine.
Flyforsinkelser og kanselleringer kan skape store problemer for reisende. Et kjennskap til passasjerenes rettigheter i henhold til EU-forordning 261/2004 vil være et vesentlig bidrag til reiseselskapets strategi for å begrense den misnøye som naturlig oppstår i slike situasjoner.
Hos Flyhjelp er vi spesielt gode på en ting; nemlig å ivareta dine kunders interesser når det oppstår utfordringer i forbindelse med reisen til og fra destinasjonen. Våre jurister er eksperter på lovområdet og kan gi råd om rettigheter, samt innhente den økonomiske kompensasjon som passasjerene kan være berettiget til i henhold til EU-forordning 261/2004.
Et samarbeid med Flyhjelp er gratis og det er dermed ingen kostnader i forbindelse med å benytte vår juridiske ekspertise. Flyhjelp krever kun et salær i de tilfeller der kunden velger å starte en sak hos Flyhjelp. Skulle det vise seg at kunden ikke har krav på kompensasjon vil vi heller ikke oppkreve salær, og vår assistanse vil således ha vært gratis.
Er kundene dine klar over at de ved forsinkelser ofte kan få større kompensasjon direkte fra flyselskapet enn fra reisebyrået?
Vi innhenter kompensasjon på vegne av kundene dine. Kundene vil motta mer i kompensasjon, enn hva de ville fått i henhold til Pakkereiseloven.
Ring våre kompetente jurister for å motta kvalifisert rådgivning vedrørende forsinkelser, kanselleringer, EU-forordningen og Pakkereiseloven.
Vil du vite mer, eller vil motta et konkret eksempel på hvordan et samarbeid med Flyhjelp kan se ut, er du velkommen til å ringe oss på tlf. +47 80 06 91 47 eller sende en mail til [email protected]