Hvis du allerede har opprettet en sak hos Flyhjelp og vil holde deg oppdatert, kan du nedenfor få tilsendt en link hvor du kan følge saken din. Du kan også bruke linken til å laste opp nye dokumenter i saken eller for å korrigere opplysningene dine.
Prisliste
1. No win – No fee
Flyhjelp arbeider ut fra prinsippet om "no win - no fee". Så lenge du ikke mottar en utbetaling til din konto har vårt arbeid vært gratis.
2. Servicegebyr
Hvis du mottar en utbetaling til din konto etter at vi har sendt et juridisk krav til flysleskapet utgjør Flyhjelps servicegebyr 30% av utbetalingen. For danske kunder utgjør servicegebyret et fast beløp, som maksimalt svarer til 30% av utbetalingen.
3. Gebyr for saksanlegg
I tilfelle det blir nødvendig å innbringe saken til retten for å oppnå en utbetaling fra flyselskapet, vil det utføres ytterligere arbeid av vår interne rettssaksavdeling eller eksterne advokater. Gebyr for saksanlegg utgjør 15% av beløpet som kreves (hovedstolen) i retten. For danske kunder utgjør gebyr for saksanlegg et fast beløp som maksimalt svarer til 15% av det innkrevde beløpet.
4. Vekselgebyr
Flyhjelp vil i de aller fleste tilfeller motta beløpet fra flyselskapet i EUR, og derfor overfører vi også utbetalingen til kundene i EUR. Kundens bank kan kreve et vekselgebyr ved mottakelse av betalingen. Den nøyaktige prissetting går frem av Flyhjelps handelsbetingelser, som er tilgjengelige på hjemmesiden og mottas av kunden som pdf ved opprettelse av saken. Alle opplyste priser er inklusive moms. besvare dine spørsmål.
Krev kompensasjon/refusjon. Forsinket eller kansellert fly?
Tusenvis av glade kunder
Vi vinner 98% av sakene
Risikofritt – enkelt og raskt