Hvis du allerede har opprettet en sak hos Flyhjelp og vil holde deg oppdatert, kan du nedenfor få tilsendt en link hvor du kan følge saken din. Du kan også bruke linken til å laste opp nye dokumenter i saken eller for å korrigere opplysningene dine.
Du må gjerne opprette en sak hos oss hvis flyselskapet har avvist ditt krav, du mangler svar fra dem, eller har mistet tålmodigheten med flyselskapet. Hvis du får utbetalt noe fra flyselskapet etter at vi har sendt et krav på dine vegne, så vil du være forpliktet til å betale salær av beløpet.  Det er ikke alltid mulig å avgjøre om det er ditt krav eller Flyhjelps krav som gjør at flyselskapet utbetaler, om du oppretter et krav hos oss uten å ha fått svar fra flyselskapet på et krav du selv har sendt inn direkte hos dem. I henhold til våre handelsbetingelser skal du alltid betale salær hvis vi har sendt et krav til flyselskapet og du etterfølgende mottar en utbetaling.
Du skal bare være oppmerksom på at du ikke kommuniserer med flyselskapet etter at du har opprettet saken på vår hjemmeside. Du må gjerne kontakte flyselskapet hvis du har utgifter for hotell, mad og drikke, samt taxi, da vi ikke krever disse utgiftene av flyselskapet.