Hvis du allerede har opprettet en sak hos Flyhjelp og vil holde deg oppdatert, kan du nedenfor få tilsendt en link hvor du kan følge saken din. Du kan også bruke linken til å laste opp nye dokumenter i saken eller for å korrigere opplysningene dine.
Nei, du skal under ingen omstendighet kontakte flyselskapet eller svare på henvendelser fra flyselskapet etter at du har gitt Flyhjelp fullmakt til å føre saken på dine vegne. Dette vil i tilfelle måtte anses som et avtalebrudd.
Du skal være oppmerksom på at enkelte flyselskap konsekvent henvender seg til passasjeren etter at de har mottatt et krav fra Flyhjelp. Om du skulle motta en slik henvendelse er det viktig at du umiddelbart sender den videre til Flyhjelp.
Vi opplever dessverre at flyselskaper kontakter passasjerene direkte for å foreslå forlik på vilkår som er dårligere enn det passasjerene har rett på etter det gjeldende regelverk. Det at Flyhjelp tar seg av kommunikasjonen med flyselskapet er en garanti for at du mottar den kompensasjon du er berettiget til.