Hvis du allerede har opprettet en sak hos Flyhjelp og vil holde deg oppdatert, kan du nedenfor få tilsendt en link hvor du kan følge saken din. Du kan også bruke linken til å laste opp nye dokumenter i saken eller for å korrigere opplysningene dine.
Ja. Du kan beholde din andel av det mottatte beløpet, som er betalt ut til deg etter datoen Flyhjelp sendte kravet på dine vegne.
Hvis din reise dreier seg om en pakkereise gjennom et reisebyrå og du kommer mer enn 7 timer senere frem til reisemålet, kan du få en refusjon for den delen av reisen du har betalt i forveien men ikke fått. Kommer du et helt døgn senere skal reisebyrået refundere utgiftene for det på forhånd betalte døgn. Det du mottar er tilbakebetaling av en såkalt dagsandel. Har reisebyrået allerede sendt deg en refusjon av en dagsandel skal du opplyse Flyhjelp om dette, da beløpet skal trekkes fra kravet vi sender. Hvis det viser seg at flyselskapet var skyld i forsinkelsen er du berettiget til kompensasjon opp til kompensasjonsbeløpet fratrukket den allerede utbetalte dagsandel.
Flyhjelp skal ikke ha noen andel i din dagsandel fra reisebyrået.