Flyhjelp-logo-2.png

Nedenfor kan du få tilsendt en link for å følge saken din

Hvis du allerede har opprettet en sak hos Flyhjelp og vil holde deg oppdatert på saken, kan du nedenfor få tilsendt en link hvor du kan følge din sak. Du kan også bruke linken for å laste opp nye dokumenter til saken eller for å korrigere dine opplysninger.

Flyhjelps tillatelse til å føre din sak

Alle passasjerer eller deres verger skal underskrive et overdragelsesformular som gir Flyhjelp lov til å representere dem.
Når overdragelsesformularet er underskrevet er kravet overdratt til Flyhjelp. Deretter må passasjerene ikke selv være i kontakt med flyselskapet. All kommunikasjon med flyselskapet vedrørende den spesifikke forsinkelse / avlysning / overbooking skal gå igjennom Flyhjelp.

Flyhjelp har forpliktet seg til å følge saken til ende. Flyhjelp inngår ikke forlik med flyselskapene som stiller deg økonomisk dårligere. Vi ønsker at du skal få hver en krone, du kan være berettiget til.

Saken er brakt til ende:

1. Når du har fått din kompensasjon og Flyhjelp sitt salær – eller
2. Hvis Flyhjelp konstaterer at du ikke er kompensasjonsberettiget.